Nyckelhållare från J-me

Det här med att lägga ifrån sig nycklar lite här och där är inte så värst lyckat. En som brukar glömma var han lagt sina nycklar är min sambo. Han erkänner självklart inte det, men visst är det så sambo?? :)

I våras köpte jag två nyckelhållare från J-me. De heter His och Hers. Man får en liten nyckel som passar till sin nyckelhållare och så låser man fast sin nyckel där. Imorgon ska jag göra klart i hallen så dessa saker kan hängas upp och då ska jag ta kort också.

Min sambo har godkänt dessa prydnader, så nu ska de äntligen användas :)

Hyllan som också är på bild köpte jag på Bolagrets rea. Tänkte ha den till sambons plånbok och nyckelkort. Även den är godkänd av honom. Snällt va? :D

j-me

j-me his hers

(Bilder: Cissan)

Ha det gott alla!

Kram

Cissan enkel

startsidan

bloglovin

Etiketter: , , , , ,

10 svar to “Nyckelhållare från J-me”

  1. sanna Says:

    Vilken cool, haha :D

  2. Annica Says:

    Hej
    Nu har det kommit in bilder i min blogg.

    Kram

  3. cissan Says:

    Sanna:
    Ja, de är lite coola de där nyckelhållarna. Tack för kommentaren på min blogg. Trevligt för då hittade jag till din =)
    Ha det så gott
    /Cissan

    Annica:
    Vad bra att du kommit igång. Jag lägger en länk till dig från min blogg =)
    kram

  4. Dahlarna Says:

    Vilka roliga & annorlunda nyckelhållare! Jag skulle behöva något liknande till min mobil… Får ringa efter den nästan varje dag…

    Hoppas att du har haft en bra dag!

  5. cissan Says:

    Dahlarna:
    Mobilen är en sån sak som försvinner hos oss också. Kan ju bli knasig när man dessutom slagit av ljudet och är av med telefonen :S
    Ha det gott =)

  6. elinjosefine Says:

    haha vilka fina, roliga nyckelhållare :) sen några år tillbaka har jag haft nyckelband till mina nycklar. Hittar de alltid fort i väskan och slarvar sällan bort den :)

    Trevlig kväll!!

  7. Mari Says:

    Vilka läckra nyckelhållare, perfekta.

    Ha en bra dag!

  8. Jessica Says:

    Vilket otroligt fint hem du har! Blev alldeles förälskad i dina nyckelhållare, vart kan man få tag på dem?

    //Jessica

  9. cissan Says:

    Hej Jessica.
    Tack för komplimangen! J-me nyckelhållare kan du köpa här

    http://j-me.co.uk/

    Ibland finns de att köpa på Ebay också. Sök på j-me keyholder. Jag kollade precis, men fann inget.

    Kommer säkert snart igen :)
    Passar på att önska dig en trevlig helg och välkommen tillbaka till mig
    /Cissan

  10. Johan Says:

    Hej!

    Var har du köpt de där nyckelhållarna?

    Johan

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

