Kartell knagger

Tänkte börja lite försiktigt med ett litet inlägg. Jag är väldigt förtjust i Kartells prylar. De är lätta och har oftast en rolig design. Den här knaggen tyckte jag var rolig! Jag skulle väldigt gärna vilja ha några såna här hemma på min hallvägg eller i min tvättstuga. Smidigt att hänga undan lite saker på dessa fina ”krokar”.

Nu undrar jag bara om jag kan hitta dessa i Norge?! Maila mig gärna om du vet var man kan köpa dem. Annars får jag väl beställa ute ifrån🙂

Vad gillar du dessa knagger?

kartell-wall-hook-black1

kartell-wall-hook-white2(Bilder: The Perfect Pad)

Etiketter: , , ,

Kommentera

