Panton stolen – klassisk och läcker

Vi är nog många som drömmer om att ha en pantonstol i hemmet. Jag själv skulle gärna vilja ha några som stod runt mitt matbord. Jag har ett runt vitt matbord och skulle kunna tänka mig en färgglad Pantonstol som piggade upp i allt vitt. Fast så är jag lite feg också och hade helt säkert kört med en vit stol OM jag fått köpa några. De kostar så pass mycket att jag kört en fegis🙂
Man kan ju lägga på en liten rund och tunn sittkudde som bryter i en passande färg.

Har du en Pantonstol? Vad tycker du om den? Skriv gärna och berätta och om du vill så får du gärna maila mig en bild på just hur du har din stol, så lägger jag ut bild och länk till din sida.

panton4

panton-flera

(Egna kollage med bilder från Vitra)

Här i Norge kan du bl a köpa dem från Villa Europa

Etiketter: , , , , ,

Ett svar to “Panton stolen – klassisk och läcker”

  1. Jeanette Says:

    Hej
    Vi har två vita Panton. Jag älskar dem.
    Köp dem, för du kommer inte att ångra dig

Kommentera

