Påskägg

Igår fick jag denna blomman av min sambo. Jag tycker den är riktigt söt. Just nu står den på mitt soffbord och pyntar. Vi har inte pyntat så mycket i år. Blir bara påskris och denna äggkrukan. Jag försökte igår att hitta lite påskpynt, men hittar inget som frestar. Cult Design har annars mycket fint, men jag fann inga affärer här som sålde Cult-prylar.

paskblomma1

(Bild: Privat)

Etiketter: , , , ,

3 svar to “Påskägg”

  1. Karen Says:

    God påske!!!

  2. Silkepapir Says:

    Så snill sambo som kjøper blomster:)
    Riktig god påske til deg også!

    Hilsen fra
    Karianne

  3. Annica Says:

    Hej
    Nu är allt okej, hon fick dra ut tänderna i måndags och det var jobbigt…

    Ha en skön helg,
    kramiz Annica

Kommentera

