Tom Dixon – Mirror ball

Min sambo kommer säkert att sucka högt när han ser att jag skrivit om denna lampa. Mirror ball-lampan har jag nog pratat om rätt så länge här hemma och det hade varit så roligt att få denna lampa. Tyvärr kostar den en hel del, men jag tycker den är snygg. Den hade passat perfekt ovanför vårt matbord som är runt och med en krompelare till fot.

Är det någon ute i bloggvärlden som har en sån här lampa? Vad gillar ni den?

Jag har hört att den lyser dämpat och att den är repkänslig, men ååååh..jag vill verkligen ha den🙂

mirror-ball-nara

mirror-ball-i-grupp

(Bilder: Eget kollage med bilder från Euklides)

Etiketter: , , , , ,

Ett svar to “Tom Dixon – Mirror ball”

  1. Annica Says:

    Nja, en sån lampa hade inte passat i vårt hem, vårt hem består av massa hopplock, ärvt och gjort själva..:)
    Men den är snygg…

    Kram

Kommentera

