Påskkycklingar från Twinshome

Dessa kycklingar tycker jag är så söta. De är vita med silverfärgade inslag. De finns även i grön/vit färg. Såna här hade jag gärna haft hemma hos mig nästa påsk. Då vill jag ha en stor och en liten. Kycklingarna är från Twinshome och du kan köpa dem hos Our Place

Själv har jag inte så mycket påskpynt, men det beror på att jag inte riktigt hittat något som jag tyckt om. Påsken är så kort också, så jag får inte riktigt tummarna loss att ta mig samman och köpa något. Kanske jag borde slå till nu?!😉

Tyvärr vet jag inte om de skickar till Norge, men det går ju att ta reda på🙂

Här är kycklingarna. Vad tycker du om dem?

gra-pask1

(Bild: Eget kollage med bilder från Our Place)

Etiketter: , , , , , , , ,

Ett svar to “Påskkycklingar från Twinshome”

  1. Tove Says:

    Ja er helt enig med deg, den var kjempesøt:-)

Kommentera

