Møbelringen – Dobo xl

Min sambo och jag har en ful och sliten soffa som har sett sina bästa dagar. Den har blivit fläckig och nedsutten. Nu har vi lust att köpa en annan soffa, men samtidigt vill vi vänta tills vi har flyttat. Det skulle kännas rätt tråkigt att flytta till ett annat hus/lägenhet och upptäcka att soffan är för liten eller för stor. För något år sen fick jag tips om en soffa som heter Bryssel xl, bryssel xxl som finns att köpa på EM i Sverige. Jag visste inte då att den även fanns i Norge och hade väl nästan gett upp, men så för någon månad sen hittade jag samma soffa på Møbelringen! Här heter soffan Dobo xl.  Jag ringde till butiken och frågade om de hade Dobo i XXL också och de sa att den fanns att beställa. Gissa om jag är sugen på att åka iväg och se på denna soffan?😉

Här är lite bilder från Møbelringen och EM:

dobo-xlbryssel-xl

(Egna kollage med bilder från EM, Møbelringen och kuddar och pläd från Skeidar)

Etiketter: , , , , , ,

3 svar to “Møbelringen – Dobo xl”

  1. Petter Says:

    Heisann!

    Utrolig fet soffa! Sånn vil jeg og ha🙂

  2. cissan Says:

    Hej!
    Javisst är den ”fet”. Jag tänkte försöka locka med mig min sambo för att se närmre på den.

  3. Rosaline Says:

    I am no longer sure where you are getting your information, but great topic.

    I must spend a while learning more or working out more. Thanks for fantastic info I used to be on the lookout for
    this info for my mission.

Kommentera

