Var la jag nycklarna?

Här hemma hos oss sker det ibland att nycklarna är borta. Vi har båda blivit lite bättre på att lägga dem på ett och samma ställe, men jag diggar denna nyckelhållaren från j-me där man sätter nycklen i en behållare. Den finns både för henne och honom.

Dörrstoppsnycklen var också lite rolig, men inget jag skulle vilja ha själv här hemma. Har en känsla av att den är lite för stor och kanske mer blivit att barnen hade sprungit runt med den och lekt.

Klädhängaren att fästa på väggen var ju enkel och smidig. Käckt om man har lite trångt hemma och bara vill ha något som fyller sin funktion.

Vad gillar ni sakerna? Något som ni gillar? Kika gärna in på deras sida för mer saker!

Här är lite bilder på det jag skrivit om🙂

nyckelhallarekladhangaredorrstopp

(Eget kollage med bilder från j-me)

Etiketter: , , , ,

Ett svar to “Var la jag nycklarna?”

  1. Anettes hus Says:

    Hei! Takk for hyggelig hilsen på bloggen min:)

    Så flott blogg du har!! Mange spennende og interessante innlegg! Hit kommer jeg sikkert på besøk igjen!

    Klem Anette:)

Kommentera

