KitchenAid

Visst är det här sakerna fräscha och coola. Här hemma har vi pratat lite om att kanske köpa en kjøkken­maskin. Fast sen har vi inte kommit längre än så🙂

Jag kunde tänkt mig en röd eller en svart. Vitt är också himla tjusigt, men kunde vara fräckt med något annat än vitt. Jag föreställer mig att vi kommer att ha ett vitt kök i framtiden och då är det fint med något som bryter lite. Fast jag tror ju inte att jag kommer att ha en ev kjøkken­maskin framme hela tiden, men den är ju så pass snygg att den faktiskt blir som en inredningspryl.

Jaja, vi får väl se vad som händer i framtiden.

Ikväll har jag och min son hållt på att måla en förvaringsbox från IKEA. Får se hur det blir när den blir klar. Blir den okey så kanske jag slänger ut en bild på den🙂

Vad gillar du KitchenAid-produkterna? Dessa saker finns bl a att hitta inne på Pixmania

kitchenaid1(Eget kollage med bilder från Pixmania)

Etiketter: , , , ,

Kommentera

