Star Wars

Igår satte jag mig och sydde tre kuddar till min son. Jag är verkligen inte bra på att sy, så om man kikar noga så ser man nog mina misstag🙂

Tyget köpte jag på ebay och av det blev det alltså tre kuddar och kanske det räcker till en avlång smal kudde också. Sonen blev jätteglad när han såg kuddarna på sin säng. Nu ska vi göra en huvudgavel till sängen också, men det blir inte med detta tyget. Jag får se när jag hinner åka iväg till byggmakker eller liknande för att köpa material🙂

Här är kuddarna

star-wars-kuddar

(Bild: Privat)

Etiketter: , , , ,

5 svar to “Star Wars”

  1. Miss Anne Says:

    Kjempekule! Liker bloggen din! Har lest en del i den🙂

  2. Mona Says:

    De ble kjempefine!!
    Og veldig fin blogg du har, her har du fått en ny fast leser!🙂

  3. Ingunn Says:

    Så fine puter. Velkommen🙂

  4. Anette {foreldremanualen} Says:

    Så fine! Femåringen min hadde vært ekstatisk over en slik…😉

  5. linda grundström Says:

    hejsan jag undrar vart har du fått tag i star wars tyget

Kommentera

