Cru vinstativ

cru-umbra

Det här vinstativet från Umbra tycker jag är så roligt. Man kan bygga det i oändlighet om man vill, det är som Lego nästan. Vinstativet heter Cru och finns att få i färgerna svart eller vit. Jag kunde tänkt mig en ovanpå ett sideboard. Det kunde varit snyggt att ha en svart, för vi har genomgående vita möbler här hemma.

Kunde du tänka dig att ha Cru i ditt hem? För visst är den annorlunda, men jag gillar det🙂

Jag vill också passa på att önska er alla en riktigt trevlig helg!

cissan-enkel1

Etiketter: , , , ,

Ett svar to “Cru vinstativ”

  1. Hege Says:

    Klart du kan linke meg! Bare hyggelig:) Og takk for koselig kommentar. Jeg linker deg og hvis det er greit. Fin og inspirerende blogg du har.
    Skal ta en nærmere kikk senere, for nå skal jeg sette meg ut i solen med kaffekoppen!

Kommentera

