Konkurranse – tävling

Jag tänkte ha en tävling/konkurranse på min blogg. Vinsten är en krukgubbe!

Det är ingen svår tävling. Allt du behöver göra är att skriva en kommentar på bloggen. Du kan också skicka ett MAIL till mig om du vill.

Det spelar ingen roll om ni bor i Norge eller Sverige. Ni är välkomna att tävla!

Man måste alltså inte själv ha en blogg, men vill du ha en dubbel chans att vinna så kan du länka till min blogg och gärna lägga in en bild på ”krukgubben”. Låna min bild här nedan🙂

Skriv gärna i kommentaren om du har länkat till mig

krukgubbe-2-sidor1

Denna krukgubben har två sidor. På ena sidan blundar och ler han och på den andra tittar han. Man kan sätta i en blomma i huvudet på honom eller göra som jag har just nu – pennor.

krukgubbe-med-pennor

(Bilder: Cissan)

Tävlingen avslutas 30 april 2009!

Lycka till

cissan-enkel2

Etiketter: , ,

9 svar to “Konkurranse – tävling”

  1. Annica Says:

    Hej!!
    Klart jag vill vara med.
    Länkar till dig via min blogg.

    Kram Annica

  2. marie Says:

    Jeg vil gjerne være med !

  3. Elin Says:

    Hei hei.
    Jeg melder meg på din konkurranse.

    Kuul premiesom jeg har veeeldig lyst å vinne:))

    Klem fra Elin:)

  4. Petter Says:

    Heisann!

    Jeg vil også være med. Håper selvsagt på å vinne jeg og🙂

  5. Jeanette Says:

    Hei:) Jeg vil også være med!

  6. Anette {foreldremanualen} Says:

    Jeg blir med! Søt liten gubbe! 😉

  7. anna Says:

    Jeg vill va meeee!🙂

  8. merika Says:

    Heisann!
    Jeg er mer enn gjerne med i trekningen.

    God helg!

    minvri.com

  9. Maria Says:

    Jag vill gärna vara med! Söt gubbe!!😉

Kommentera

