Mitt hem – matbord

Häromdagen provade jag att möblera om lite hemma. Vi har det lite trångt i vårt matrum, så jag fick lust att se hur matbordet skulle sett ut om det fick lite mer plats och kärlek❤🙂

Matbordet köpte vi förra året från Skeidar och jag är supernöjd. Jag gillar att det är runt och är i högglans

Jag flyttade på soffan och drog in bordet och gjorde lite klart. Själv kände jag att det blev mer ”rätt”, men vi kan inte ha det så här var vi bor nu. Det funkar inte med soffgruppen i det andra rummet för det är för trångt. Fast jag måste ju erkänna att jag är lockad att prova igen. Jag tycker om att möblera om, det kan få möblerna att känns som nya igen och ibland räcker det med nya gardiner eller några andra kuddar i soffan. På bordet har jag mina spökgubbar som är salt och peppar och min Babell från Koziol. Jag ska visa bättre bilder på det som står på bordet senare🙂

matrum1

(Bild: Privat)

cissan-enkel4

Etiketter: , , , , ,

2 svar to “Mitt hem – matbord”

  1. Malin Says:

    Det blev ju kalas med lampan där!!🙂 Men var är kartellen nu??!!

  2. cissan Says:

    Hej Malin!
    Jag bara testmöblerade lite en dag för att se hur matbordet ser ut utan alla pinaler som ligger överallt. Sambon har sitt skrivbord i samma rum som vi har matbordet. Jag fick helt enkelt lust att se matbordet i en huvudroll🙂
    Så kartellen hänger kvar i samma ”gamla” rum ovanför matbordet. Hängde du med? Förklarar lite dåligt :S
    kram kram

Kommentera

