Konkuranse – Tävling

Nu börjar det snart dra ihop sig till dragning i min lilla tävling!

Ni som har mailat – jag har inte glömt er!🙂

Här är reglerna igen🙂

Det är ingen svår tävling. Allt du behöver göra är att skriva en kommentar på bloggen. Du kan också skicka ett MAIL till mig om du vill.

Det spelar ingen roll om ni bor i Norge eller Sverige. Ni är välkomna att tävla!

Man måste alltså inte själv ha en blogg, men vill du ha en dubbel chans att vinna så kan du länka till min blogg och gärna lägga in en bild på “krukgubben”. Låna min bild här nedan :)

Skriv gärna i kommentaren om du har länkat till mig

vinn-en-gubbeLycka till!!

Tävlingen avslutas 30 april 2009!

cissan-enkel9

Etiketter: , , , ,

6 svar to “Konkuranse – Tävling”

  1. Ninnie på Ninni med e Says:

    Jag vill hemskt gärna vara med och tävla om en söt liten krukgubbe! Som du kan se i min blogg har jag efterlyst just sådana för ett tag sedan så du får gärna avslöja om man kan köpa de på nätet om jag inte skulle vinna! =)

  2. Inspirera Mera Says:

    De där krukgubbarna är så söta! Jag är gärna med och tävlar hos dig.
    Kram Sandra

  3. Helen Says:

    Vilka söta gubbar! Kul att du hittade till mig så jag hittade dig.

  4. Anna Says:

    Så søte små menn🙂 og fin blogg du har🙂

  5. Mine hester « Pyssel & Design Says:

    […] Pyssel & Design – Pyssel, hobby och en släng design « Konkuranse – Tävling […]

  6. Camilla Says:

    Jag är gärna med och tävlar!🙂

Kommentera

