Nye ting – sofabord

Nu när påsken är över och våren är i full gång, så har jag lagt in lite nya saker på soffbordet. Jag har köpt vasen och den lilla resväskan på Søstrene Grene här i stan var jag bor. De små telyshållarna har jag köpt på Åhléns. De är härligt gröna och känns riktigt ”våriga”. Väskan som är under bordet har jag alla fjärrkontroller och glasunderlägg. Jag ogillar att sånt ligger framme, men det händer så klart att jag själv glömmer att lägga det i väskan😉

Sofabordet köpte jag i vintras. Jag fullkomligt   ä l s k a r bordet. Jag tycker om att man kan fixa och trixa med grejor i själva kuben. Nu är det soffan som jag inte riktigt tycker passar med bordet,  men vi har varit och sett på Dobo XL på Møbelringen. Jag blev ju ännu mer sugen på att få hem den soffan. Den var skön att sitta i och så var den riktigt snygg också🙂

Här är soffbordet

soffbord-cana1

(Bild: Privat)

cissan-enkel8

Etiketter: , , , , , ,

7 svar to “Nye ting – sofabord”

  1. Inspirera Mera Says:

    Åh det soffbordet är så snyggt!
    Kram Sandra

  2. Anette {foreldremanualen} Says:

    Så stilig bord! Likte ideen med en egen boks til å ha fjernkontroller i! Jeg holder på å miste forstanden av å lete etter de overalt! 😉

  3. Marte Says:

    Så utrolig kuuult bord? Hvor har du fått tak /kjøpt det??

  4. cissan Says:

    Hej Marte!
    Detta bordet köpte jag på Finn.no
    Jag hade sett bordet i Sverige tidigare, men hade inte trott jag skulle finna det här, för jag hade letat så länge. Jag skickar detta till dig på din mail också, för jag vet inte om du läser här igen🙂

  5. Marte Says:

    Tusen, tusen takk for tipset =) Var veldig snilt av deg å finne linken tll meg!! Åjoda, jeg kikker innom her jeg😉

  6. cissan Says:

    Hej igen Marte🙂
    Vad trevligt att du kikade in till mig igen. Kul att jag kunde hjælpa dig lite.
    Du ær så hjærtligt vælkommen tillbaka🙂

  7. Micaela Enberg Says:

    Gud så snyggt bord!!:) Jag har letat efter ett likande bort i evigheter, men aldrig hittat nåt. Var har du köpt det?=)

Kommentera

