Mine hester

Nu har mina hästar blivit klara. Tog sin tid, för jag har glömt av det lite. Jag köpte hästarna hos Søstrene Grene och hade dem som julpynt, men kändes inte riktigt som att jag var nöjd med dem. Så jag slipade av så mycket jag kunde av det röda och sprayade den ena vit. Jag har tänkt att kanske göra den grårandig med tiden, men jag vill låta tanken få surra i huvudet ett tag till. Men när den vita var klar, så glömde jag lite bort att göra klart till att spraya den andra svart. Var så mycket annat som kom emellan och då gick tiden. Men så NU är den svart🙂

De står i hallen, men ni som känner till mig..så vet ni att jag inte är så nöjd med hallen och vill inte riktigt fotografera där. Jag har i och för sig tagit bild på mina ”Tree-träd” som ni kan se HÄR

hasttitelhast-nysprayade1

 

hast-nysprayade

 

Vill du tävla? Klicka här🙂

cissan-enkel10

Etiketter: , , , ,

2 svar to “Mine hester”

  1. Lima Says:

    Så fine hestene blei, de blei jo skikkelig kule!
    Og likte også veldig godt sofabordet deres, skjønner godt at du elsker det🙂

    Så koselig at du har lyst å linke meg, det er selvfølgelig greit😀 Jeg blir bare glad når noen har lyst å linke meg🙂

  2. Camilla Says:

    Oj, snyggt! Jag såg dalahästar i betong, det var också toppen!🙂

Kommentera

