Tävligen klar och vinnaren är…

Anette som har bloggen Foreldremanualen!

Grattis till dig!

Jag kommer att skicka ett mail till dig Anette så jag vet var jag ska sända din ”gubbe”😉

Vinnaren drogs av min 6-åriga son, så han tyckte själv det var väldigt spännande att dra en vinnare!

Hoppas att ni har tyckt att det var roligt att delta i tävligen och jag hoppas att det finns intresse för fler tävlingar framöver!

krukgubbe-med-pennor

Grattis än en gång Anette!

cissan-enkel

Etiketter: , , ,

Ett svar to “Tävligen klar och vinnaren är…”

  1. Anette {foreldremanualen} Says:

    Tusen takk skal du ha, min 5 1/2 år gamle sønn gleder seg til vi får gubben i hus! 😀

Kommentera

