Star Wars sengen – Ferdig!

I helgen blev vi klara med Star Wars-sängen. Min son har själv valt att han ville ha STOR text och han är superglad nu. Han har satt lite Star Wars figurer ovanpå gavlen. Till och med min sambo gav oss tummen upp när han kom för att beskåda texten som vi satt fast. Jag har bara sytt fast texten med osynlig tråd. Detta för att kunna ta bort texten när min son tröttnar på Star Wars, om han nu gör det😉

Nu vill min yngsta son också ha en gavel, så jag får ordna lite nytt material och bygga en sänggavel till honom också🙂 Han ska inte ha Star Wars på sin, han vill ha något annat. Ni ska få se vad det blir om ni vill.

Här är lite bilder på helgjobbet

bokstaver1

nalat-upp

dags-att-sy

klar

pynt

(Bilder: Privata)

cissan-enkel1

Etiketter: , , , , , , ,

4 svar to “Star Wars sengen – Ferdig!”

  1. jannedhobbyrom Says:

    hehehe utrolig stilig denne hodegavellen. må lage meg en sånn selv til våres seng med kuskinn eller noe lignende.
    takk for hyggelig kommentar på bloggen

  2. Anette {foreldremanualen} Says:

    Så smart! Ble veldig bra synes jeg!!

  3. Katta Says:

    Det var en häftig säng! Bra gjort.

  4. helene Says:

    Hej! Fanstastiskt fina kuddar du sytt. Jag undrar vart du fått tag på tyget? Tänkte sy gardiner till min 7:åring och skulle vara jättetacksam för svar. Vi bor i Stockholm, Bromma. Vänliga hälsningar Helene

Kommentera

