Grönt är skönt!

Igår pysslade jag lite med en kub och två glasrör. Jag tyckte den var söt som den var från början, men det blev lite ”trist” i mitt fönster, så jag bestämde mig för att måla om den från grågrön till vit. Jag trivs med vitt och det är så lätt att tillföra färger och fräscha upp. Denna ”blomvasen” har jag nu i mitt köksfönster, men det var så svårt att få en riktigt bra bild, så jag tog den mot en vit vägg istället. Saken är att det var så grått när jag skulle fotografera och hade jag blixt på så blev det helt vitt och fönstret lyste upp ännu mer. Jag är ingen duktig fotograf, men gör väl inget🙂

Här är resultatet
2 glasrör före

2 glasrör grön

(Bilder: Privata)

När jag ordnat i mitt fönster så ska jag försöka ta en ny bild, så det blir lite mer helhet. Vi har inget vackert kök precis, men av de lägenheterna vi hyrt så är detta ändå det ljusaste och trevligaste vi haft. Har jag sagt att jag är flyttesjuk?!😉

Ha en härlig lördag!

Cissan enkel

Etiketter: , , , , ,

3 svar to “Grönt är skönt!”

  1. P&J Says:

    Å, det är så roligt att pyssla! Det blev riktigt fint också!

  2. attis Says:

    Hej och tack. Vad skoj att du hittade in till mej. Måste ju säga detsamma om din blogg. Vad snyggt det blev. Roligt att förnya sej lite. Här kommer jag att titta in fler gånger. ha en bra dag.
    Kram

  3. Malin Says:

    Fiffigt och snyggt!!🙂

Kommentera

