Kan någon hjälpa mig? Dekorplast

Finns det någon i Norges avlånga land som vet var man kan köpa dekorplast eller kanske det heter selvklebende plast/folie/vinyl? Kärt barn har många namn😉

Jag har lust att kunna klippa ut mönster eller bokstäver från den här plasten och sätta upp på väggen eller någon annanstans som man vill pynta. Helst en online-butik. Jag har varit inne och kollat på MellMine men de säljer inte utomlands, men ni kan väl kika in där, så vet ni vad jag menar för sorts plast. Jag har lite svårt att förklara ibland🙂

dekorplast(Eget kollage med bilder från MellMine)

Cissan enkel

Etiketter: , , , ,

6 svar to “Kan någon hjälpa mig? Dekorplast”

  1. Therese Says:

    hei, må bare si at det var masse flott inspirasjon på bloggen din🙂

  2. Jonas Says:

    Fin blogg… mycket med rolig tips och ideér… gör det något om jag lånar någon bild och visar upp på min blogg… jag länkar givetvis.😉

  3. Anna Says:

    panduro🙂 vet inte helt om det e samme sak da men.. det heter Wall deco der. Kjøpte selv i svart.. men har ikke klippt ut noe enda. Tenkt å klipp ut bokstava i det sånn at det står noe på veggen. Koster ikke mer en en 50kr tror jeg hvis jeg husker helt rett🙂

  4. cissan Says:

    Hej Therese! Tusen tack för din kommentar, sånt blir man ju jätteglad av att läsa!

    Jonas, visst får du låna bilder, när du är så hygglig och länkar tillbaka🙂
    Tack på förhand om du gör det, tar jag som en komplimang

    Anna! Att jag inte tänkte på panduoro själv!😯 Tack för tipset, jag måste ju givetvis kolla upp den plasten de har! 🙂

  5. Jonas Says:

    Då var jag tillbaka här, har även lagt till dig på Bloglovin.🙂 Du får gärna lägga till mig på din och ge mig en chans.😉

    Nu ska jag surfa runt här en stund.😀

  6. designer Says:

    här kan du kika gärna-”www.xxldesign.se” mycket snygg!!!!!!

Kommentera

