Ljuslyktor

Igår tog jag och pyntade mitt soffbord igen. Jag tycker det är så roligt att fixa på det att jag inte kan sluta och byta om på pyntet! Igår fick jag fram mina svarta och vita värmeljushållare eller telys som man säger här i Norge. Dessa fann jag på Plantasjen som även finns i Sverige. Dessa lyktor kan man bygga och fixa lite som man själv vill med. Jag har några lyktor till i samma modell, men tänkte inte på att fotografera demrolleyes

Dessa lyktor fanns i en trekantig variant också, men denna runda tilltalade mig lite mer. Jag gillar verkligen telys och tycker det är mysigt att tända dem på kvällen när det börjar solen börjar gå ner. Det är ju mest på hösten och vintern effekten är som störst, men mysljus är aldrig fel eller hurwink

soffbord svartvitt

svartvitt lyktor

( Bilder: Privata)

Jag önskar er en trevlig söndag!🙂

Cissan enkel

Etiketter: , , , , , , , ,

2 svar to “Ljuslyktor”

  1. Bibb Says:

    Stilige lys! Likte bordet ditt også jeg:)

  2. cissan Says:

    Tack snælla! Vad kul att du gillade bordet, jag ær så nøjd med det
    /Cissan🙂

Kommentera

