Snyggt i kryddkrukan

Jag köpte för ett par veckor sedan en kryddkruka som har plats för tre krukor. Den var så festlig tyckte jag och kostade inte mer än 100 kronor för hela kittet. Men jag har haft den inomhus än så länge, men snart ska den få komma ut på balkongen och pynta lite där. Jag har ju tidigare pratat om att jag har lust att pimpa balkongen, men att det inte blir till något. Nu har jag i alla fall EN sak som ska ut därcool

Så var jag ju på Plantasjen häromdagen och där hittade jag några små pyntsaker på pinne. Den ena var en vattenkanna och den andra var en fågelholk. Jag trivdes inte med färgerna så jag tog fram sprayflaskan (IGEN!) och sprayade dem vita. De var ju söta innan, men jag tycker om vitt och det blev rätt så bra ändå tycker jag.

Visst är det härligt med vår och en kommande sommar?!

kryddorholk och kanna före

holk och kanna efter

(Bilder: Cissan)

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Cissan enkel

Etiketter: , , , , , , , ,

7 svar to “Snyggt i kryddkrukan”

  1. Elin Says:

    snyggt!🙂

  2. Sanna Says:

    Snyggt

  3. Moderne Retro Says:

    Det ble fint.
    (La igjen en mer utfyllende kommentar under ”Babell”).🙂

  4. Miss*E* Says:

    Snyggt! vilken härlig och inspererande blogg,hit återkommer jag😀
    tack för den fina kommentaren jag fick av dej i min blogg🙂

  5. Anna Says:

    Jättefint! Var köpte du krukan?

  6. cissan Says:

    Hej Anna! Jag köpte krukan på mäster grön🙂

  7. Malin Says:

    Vilka härliga örter! Ser jättefint ut! Krukan ser ut att vara tuff.🙂 Visst vill man pyssla en massa utomhus nu?!🙂

    Kram kraam

Kommentera

