Kartell

Jag gillar Kartell och jag vet att många skriver om deras produkter och så även jag😉 Jag har själv en Fl/y- lampa som är orange. Måste erkänna att jag var lite feg att köpa den färgen, men sambon tyckte att vi lika gärna kunde slå till på en lite mer våghalsig färg. Jag har inte ångrat det! Bland våra vita möbler så bryter lampan av lite fräckt!

Jag hade gärna sett lite mer Kartell-saker här hemma. Componibili hade suttit fint i mitt lilla hem eller stolen Eros runt mitt runda bord. Jo, tack! Det blir en del kronor om man ska ha 6 stolar runt bordet, så detta blir också en grej som jag bara drömmer lite om. Jag har ju svamlat lite om Pantonstolen tidigare🙂 Undrar om jag någonsin kommer att kunna bestämma mig…? 8)

kartell

(Eget kollage med bilder från Casanova)

Cissan enkel

Etiketter: , , , , , , , ,

4 svar to “Kartell”

  1. Moderne Retro Says:

    Enig, Kartell har veldig mye lekkert.
    Fine bilder og ting du har funnet.🙂

  2. www.x4duros.com Says:

    Love kartell,😀
    your blog is cute !!

  3. tilda Says:

    ÅÅ var hittar man kartell-grejer i sverige?

  4. cissan Says:

    Hej Tilda!
    Jag vet att Rum 21 har Kartell.
    http://www.rum21.se/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&zenid=aa733ee3de825e6cf6b0adc94c76b009&keyword=kartell

    Kanske någon annan läser din fråga här och kan hjälpa dig.🙂

    Lycka till!

Kommentera

