Nytt litet projekt på gång

Nu har jag fått hem lite saker som jag har beställt. Tänkte bara ge er en tjuvkik och så får jag hoppas att jag klarar att fullfölja mitt miniprojekt.

Jag har fått hem lera och glasrör, så vad tror ni att det ska bli? Gissa gärna och så får vi se om någon vecka om jag klarat att göra det som jag tänkt mig😯

Håll en tumme för mig är ni snälla🙂

lera

glasror

(Bilder: Cissans privata)

Cissan enkel

Etiketter: , , , ,

4 svar to “Nytt litet projekt på gång”

  1. Drops Says:

    Hei du..
    Så spennende blogg du har..
    Hm…lurer på hva du skal lage for noe…
    Jeg husker selv jeg lagde ting og tang i DAS da jeg var liten…for lenge lenge siden…Kult..
    DU..Kartell bare digger jeg og…de har så flotte ting..Og det jeg har kjøpt opp gjennom tidene blir jeg ikke lei av på samme måte som mye annet…
    Kunne godt tenkt meg et slikt ”nattbord”..hm…ønske seg…
    Du..det du er på utkikk etter heter FOLIE…Pappa jobbet nemlig med skiltproduksjon da jeg var liten så jeg vet hva det heter…
    Prøv deg hos noen skiltmakere eller noe da..kanskje du er heldig å får mulighet til å handle noe av de…
    Drops som droppet innom deg denne tirsdagen=)

  2. cissan Says:

    Hej!
    Men tack snälla du! Vilken underbar kommentar du la igen. Folie! Det ska jag undersöka närmre. Vad hyggligt att du skrev det till mig. Tror jag ska kika in hos dig med nu =)

  3. Drops Says:

    Jepp…
    Jeg går sjelden innom igjen på samme innlegg, med mer jeg vet at personen svarer begge steder…Har nemlign noen bloggvenner som gjør det samme som deg=)
    Ha en fin fin kveld..og takk for koslig kommentar hos meg..snakkes da.

  4. emeliecarin Says:

    Nu blir man ju nyfiken här!

Kommentera

