Mer Star Wars!

Min son är som bekant stor Star Wars-fan och när man är 6 år så är allt med Star Wars coolt🙂 Till och med det som jag själv gör till honom..så länge det står Star Wars på förstås😎

Så hade vi ju denna lådan från IKEA som heter Fira, den var omålad och stod bara i vägen överallt. Så vi kom fram till att min son skulle få den och göra vad han ville, vilket slutade att jag fick ”besked” om att göra en Star Wars-låda🙂

Jag är inte så skicklig på att rita på fri hand, så det fick bli en fuskvariant med texten. Nu har vi hjälpts åt att måla den svart och så har jag fixat med texten. Klistermärkena har sonen själv satt dit och han är sååå nöjd. Han ville absolut att den skulle läggas ut på bloggen, så håll till godo kära läsare🙂

ikea

(Bild: IKEA)

star wars skrivbord

logga star warsHär speglar sig en vaxduk på framsidan av lådan. Jag såg inte det förrän nu när jag la in bilderna. Ni får ha överseende🙂

star wars låda

(Bilder: Privata)

Cissan enkel

Etiketter: , , , , , ,

4 svar to “Mer Star Wars!”

  1. Malin Says:

    Hej, den blev verkligen fin🙂 Gillar med att pyssla men då brukar min lille prins hjälpa till🙂 Tja lille o lille…. :)Ha en fin kväll.

  2. emeliecarin Says:

    Svar: Ja det borde du verkligen göra! House är ju så bra!😀

    Tack för besöket själv😀

  3. Huset på Planen Says:

    Guttene mine på fem, syv og ni hadde elsket denne kommoden!

  4. jannedhobbyrom Says:

    utrolig stilig, så flink du er

Kommentera

