Grattis med 17 maj

Grattis till alla norrmän och 17 maj!

Här i Norge har det varit en riktigt firarhelg. Fick veta av sambon igår att de dessutom vunnit melodifestivalen – grattis!

Idag blir det fira dagen så gott jag kan. Jag vet inte riktigt hur vi ska fira, kan pinsamt nog erkänna att det blir första året som vi faktiskt ska iväg på något i stan. Vi har annars flytt landet eller bara hållt oss hemma, men nu är barnen så pass stora att de absolut bör få fira 17 maj!

Än en gång Grattis Norge!🙂

17 maj

(Bild: Lånat från google och egen text)

Cissan enkel

Etiketter: , , ,

3 svar to “Grattis med 17 maj”

  1. Malin Says:

    Cissan; Tack sötis!! Du är snäll.🙂 Hör sen vännen och ha det så bra på ”firandet”.🙂 Puss & kram

  2. Malin Says:

    Aha, då förstår jag.🙂 Det såg väldigt bra ut och jag förstår att det inte är kul med massa ”störningsmoment” runtomkring.

    Nu ska jag mumsa lite mintlala.🙂 Kram hjärtat!🙂

  3. Inspirera Mera Says:

    Grattis i efterskott Norge!
    Kram Sandra

Kommentera

