Tack för blommorna!

På jobbet i måndags så fick jag minsann en trevlig överraskning. En av tjejerna som jobbar på samma avdelning som jag gör hade med sig blommor till mig. Liljekonvaljer. De är så fina, men de luktar ganska starkt tycker jag. När jag kom hem så satte jag blommorna ut på bordet på balkongen.  Det såg så fint ut och tyvärr har jag inte haft lust att ta någon större bild, för det är så fullt av pollen på utemöblerna att jag inte hade lust att ta kort på det. Vi har inte hunnit tvätta av något där ute, för han vi hyr haft annat att göra och inte riktigt haft tid. Men jag hoppas att vi snart får gjort något med det!🙂

Mina liljekonvaljer från Hilde – Tack!

liljekonvalj

liljekonvalj grupp

(Bilder: Cissans privata)

M, dessa blommor är till dig med! För jag vet du att du har det tufft just nu!

Cissan enkel

Etiketter: , , , , , ,

4 svar to “Tack för blommorna!”

  1. Malin Says:

    Gulliga du!!!!! Tack tack tack!! =) Nu känns det genast liiite bättre.:)

    Gosen!

  2. Malin Says:

    Cissan; Ja det gör vi!! Du & jaaaag Cissi!😉 Nu ska vi dricka milkshake. MUMS! Kommer du över?? ;D

  3. karola Says:

    Åh så mysigt med liljekonvaljer! och trevligt att du delar med dej till din vän.
    hoppas ni får en toppenfin kväll!!

  4. Hege Says:

    Å, så vakre blomsterbilder! Hege

Kommentera

