Vad alla är snälla!

Tack till alla er som har besökt min blogg och även stort tack till er som har kommenterat. Jag har inte bloggat så länge här, men ändå tycker jag att det gått ganska bra.

Jag har fått några mail om saker jag bloggat om och jag har svarat så gott jag kan. Mest frågor har jag nog fått om sänggaveln som jag gjorde🙂 Jag tänker göra en sänggavel till som min yngsta son ska få, men jag har inte riktigt haft tid att komma igång med detta projekt, då det har kommit lite annat som har fått gå före. Jag lovar att så fort jag får tid, så ska jag ta kort på hur jag gjort gaveln och lägga ut på min blogg. Det kommer nog inte att bli på en stund, men håll ut så ska jag återkomma till denna sak🙂

Här är ett litet kollage på sakerna jag bloggat om sista månaden🙂

Kollage med bloggsaker12(Kollage av Cissan)

Önskar er alla en riktigt härlig helg!

Cissan enkel

Etiketter: , , , , ,

2 svar to “Vad alla är snälla!”

  1. Malin Says:

    Vilket fräck hjärta!!🙂 Förstår att många diggar den coola gaveln. Den är så fräck. Lyllos A som har en sådan duktig och händig mor.🙂
    Å lyllos mig som har en sån snäll vän. Kraaaam

  2. Annica Says:

    Du är så duktig!!!
    Här är det bra, lite trött men annars okej.
    Hoppas allt är okej med dig.

    Kramiz

Kommentera

