På begäran – Star Wars

Jag har ju visat flera Star Wars grejor från sonens rum. Jag hade lite tyg kvar och då frågade jag sonen vad han skulle vilja att det blev att det resterande tyget. ”KUDDAR!” ropade han. Så på begäran  fick  de två tygbitarna som blev över bli till två stora Star Warskuddar. Jag har aldrig varit något syproffs, men jag har lärt mig lite efter att jag börjat jobba lite med några duktiga tjejer som kan nästan allt om att sy på maskin. Jag är väldigt amatör, men jag tycker ändå att jag gjort lite framsteg. Det är så spännande att lära sig nya saker!🙂

Just nu har jag påbörjat ett annat projekt till min yngsta son. Det går i Super Marios tecken, men jag vet inte om det blir så värst bra, för jag har ingen aning om hur jag ska gå till väga. Men blir det ok, så lär det väl hamna på bloggen med tiden.

stor kudde SW

stor kudde SW2

(Bilder: Cissans privata)

Ha en underbar söndag!

kram

Cissan enkel

Etiketter: , , , , ,

7 svar to “På begäran – Star Wars”

  1. Malin Inspiration & design Says:

    Fina hjärtat!🙂 Dina bollar har det bra som har en mamma som är duktig på att sy.🙂

    Hoppas du har det bra. Jag dricker te och äter skorpor. Ska ta ett röj här hemma sen.

    Hörs! Puss&Kram

  2. Malin Inspiration & design Says:

    Kikar förbi.🙂 Hoppas du har haft det bra i lekparken! PUSS

  3. micke Says:

    Hej

    Undrar bara VAR har du funnit star wars tyg????

    MVH

    Micke, vuxet star wars fan…. som söker till sin son…

  4. cissan Says:

    Hej Micke!
    Jag hittade tyget på Ebay. Jag har mailat ett lite längre svar till dig också, för jag vet inte om du kikar in här igen🙂

    Cissan

  5. Miss*E* Says:

    Hej! skickar ut ett meddelande till mina läsare att nu kan du följa min blogg via http://www.bloglovin.se😀 gå bara in på min blogg,och klicka på länken under mitt foto!

  6. Lene Says:

    Hej,vill man ha retrofigurer att komplettera med så fanns det lite på http://www.filmochting.se

    /Lene

  7. bedding lord ned Says:

    bedding lord ned

    På begäran – Star Wars | Pyssel & Design

Kommentera

