Hemmagjord haklapp för babyn

Jag har tidigare nämnt att jag inte är så duktig på att sy, men jag har faktiskt klarat att göra lite småsaker sista tiden. Jag har gjort denna lilla babyhaklappen på jobbet. Fick låna hem den så jag kunde visa den för sambon och nu vågar jag mig även på att blogga om den. Ni får lov att vara kritiska, men jag är ändå nöjd med vad jag åstadkommit.

I fredags var jag på jobbet och lämnade tillbaka haklappen och då fick jag veta att den kanske ska ställas ut med lite andra saker. Det kommer att kännas fånigt, för de andra tjejerna är så enormt duktiga. Två av dem som jobbar där syr vackra bunader och de har hållt på i många år och syr många bunader varje år.

Tack till Luz för att du är så duktig, tålmodig och lär mig göra saker som jag aldrig hade trott jag kunde lära mig🙂

Haklapp

(Bild: Cissans privata)

Jag har ordnat med en liten sommarklänning också, så den dyker upp snart här i bloggen.

Ha en härlig söndag!

Cissan enkel

Etiketter: , , , , ,

2 svar to “Hemmagjord haklapp för babyn”

  1. Malin Inspiration & design Says:

    Hej gumman! Nu är vi hemma, så skönt!!🙂 Vilken underbar hakklapp du har sytt!!! Du är jätteduktig!!!🙂

    Hörs i mejlen!! Puss

  2. Maja Says:

    Hej, jättefina bokstäver! Är det du som säljer dom snygga kuddarna på bokstavsboden.se också?
    Maja

Kommentera

