Nu har jag sytt första babyklänningen

Detta är en sommarklänning som jag sytt på jobbet. Jag har sytt den i tunt tyg och fodrat den i samma och till sist fick en liten spets sätta pricken över i:et. Klänningen ska tillbaka till jobbet, men annars hade jag gärna behållt den själv, för det är första gången jag gjort något sånt här. Tyckte mig nästan ana en känslosam sambo, när han såg den lilla klänningen. Undrar om jag har rätt i det?🙂

Just nu håller jag på med ett nytt litet projekt på jobbet, så jag får se om jag får tillfälle att ta kort och lägga upp det på bloggen. Det är något som jag skulle vilja ha min soffa..tja..kanske inte den soffan vi har nu..men en annan🙂

Klänning - rubrikklänning - heldetalj rubrikKlänning - detalj

Klänning - spets

(Bilder: Cissans privata)

Jag önskar er en fortsatt trevlig söndagkväll!!

Cissan enkel

Etiketter: , , , , ,

3 svar to “Nu har jag sytt första babyklänningen”

  1. Annica Says:

    Hej
    Den var jättesöt…:)
    Hoppas allt är okej med dig.
    Hörs snart, kram

  2. Annelie Says:

    Gud så söt och vilken fin spets.

  3. elinjosefine Says:

    superfin! vad duktig du är🙂

Kommentera

