Duka sommarbordet med Sagaform

Men nu blev jag sugen på räkor och grejor! Det är inte illa eftersom jag inte alls äter räkor😀

Men visst var detta från Sagaform fint? Paperboat heter denna service. Jag hade gärna haft detta hemma hos mig! Jag blir alldeles sugen på att duka upp ett bord och piffa med lite roliga tillbehör och så skruva på bästa humöret och bjuda hem några goda vänner.

Det är ju överraskande nog inte första gången som jag drömmer mig bort i Sagaforms produkter. Det har varit många saker som jag tänkt köpa eller önska mig, men blir inte riktigt av.  En anledning är nog att jag faktiskt inte hittat något i affärerna var jag bor😦 Jag har frågat i mååånga affärer och några har inte ens hört om Sagaform. Jag får kanske se om jag kan kika lite när jag kommer till Sverige nästa gång! Kanske någon kan tipsa om en bra affär i Helsingborgsområdet? Jag är tacksam för minsta lilla svar🙂

Lite inspirationsbilder

sagaform boatlife

sagaform dukat

(Bilder: Sagaform)

Cissan enkel

Etiketter: , , , , ,

2 svar to “Duka sommarbordet med Sagaform”

  1. Malin Inspiration & design Says:

    Åh, fint! Skulle gärna kommit till ditt uppdukade bord och mumsat med dig. Och surrat en massa förstås!😉

    Kram på dig gumman!

    Vilken supersöt klänning du har sytt. Förstår mycket väl att sambo blev känslosam!😀 Vem skulle inte bli det!!? Kraaaam

  2. Interiora.se Says:

    Du kan roa dig med att surfa igenom http://www.interiora.se/varumaerken/sagaform, där hittar du hela sortimentet😉

Kommentera

