Varmt och nymålat

Hej! Hujedamig så varmt det har varit sista tiden. Jag har varit så slapp och slö på att blogga. vi har passat på att vara ute så mycket som möjligt och så känner jag att jag inte har haft lust att blogga. För ett par veckor sen kom det en kille hit och målade om våra fönster och balkongdörrar. Nu är det vit och fint och jag lovar att visa bilder snart. Vi har möblerat om också, så det är kaos här nu och vi är långt ifrån färdiga. Min bloggplats har försvunnit och vi ska till IKEA och handla något som jag kan ha min laptop i/på.

Dessa är skåpen är det som vi funderar på:

bloggskåp

bloggskåp1(Bilder från IKEA)

Det lutar mest åt IKEA PS, för den är låsbar och det tycker jag om. Jag vill oavsett se hur skåpen ser ut på riktigt innan jag bestämmer mig. Så nu får vi se när det blir av att vi ska till IKEA, det är en bit att köra för oss.

Hoppas att ni har det gott i värmen!

Cissan enkel

Etiketter: , , , , , ,

Ett svar to “Varmt och nymålat”

  1. Malin Inspiration & design Says:

    Hoppas du kommer till IKEA snart så du kan få ett litet laptopbord. Och kanske lite annat smått & gott?!😉

    Puss & kram vännen! Snart dags för bingen.

Kommentera

