Se vad jag hittade

Jag minns inte när jag senaste letade efter fyrklöver, men det är länge sen kan jag lova för jag vara bara liten den gången. Häromdagen så när vi var ute, så stod vi och väntade lite på yngste sonen och där framför oss fick jag syn på fyrklövret. Tror ni det kommer att bringa lycka? Jag är tveksam, men en kan väl hoppas iaf🙂

Nu har jag och sonen lagt klövret i press i en bok, så får vi se om vi kommer ihåg det sen.

fyrklöver

(Bild: Cissans privata)

Ha en god lördag, här kommer det åska på besök. Tycker jag har sett ett lyn eller två🙂

Kram

Cissan enkel

Etiketter: , , ,

4 svar to “Se vad jag hittade”

  1. I Z Z A H Says:

    ne men titta =) hoppas den ger dej nå lycka då =) jag har bara hittat ett fyrklöver i hela mitt liv åh jag e nu 24år =) åh när jag hitta den va jag en mini plutt hahaha så om den gav nå tur minns jag ej hahaha ..😀

  2. Malin Inspiration & design Says:

    Jag hoppas verkligen att det bringar lycka för dig min fina syster.🙂
    Det är du verkligen värd! Vet du, jag låg i förra veckan på studsmattan och kikade ned på marken och letade efter ett fyrklöver som skulle bringa lycka.🙂 Kanske min tanke var så stark så du hittade ett hihi.🙂

    Ha en skön & fin kväll! Tack för pratstunden och stödet!🙂
    Du är en supervän! Kramar

  3. Anettes hus Says:

    Wow! Hvilken lycka;) Så flott blogg dy har!! Fant hit via NIB:)

    Ha en fortsatt strålende sommer!!!

    Klem Anette:)

  4. Annelie Says:

    Har aldrig hittat någon fyrklöver. Kanske skulle ge mig ut och leta för jag skulle behöva lite tur🙂

Kommentera

