Ihopfällbar picknickkorg

För någon vecka sedan var jag på Europris för att se efter en picknickkorg. Jag har haft innan i olika utföranden, men det har oftast blivit att jag inte vetat var jag ska förvara dem och till sist blir det att de står i ett förråd och så hamnar någon låda ovanpå och så när jag sak ha fram korgen igen så är det naturligtvis förstörd. Denna korgen jag köpte nu är alltså ihopfällbar och den väger lite, vilket är perfekt eftersom jag tycker det är tungt nog med allt annat man proppar i korgen😉

Denna korgen fanns i olika färger, men jag har lite kärlek för grönt just nu och då hade jag tur som hittade den i just grönt🙂

Den har ett litet förvaringsfack på utsidan där man kan slänga ner plånboken och nycklarna. Perfekt! Sen har den även en tygtopp som man kan dra upp över sakerna man har i korgen och ett snöre som man kan dra åt. Tummen upp tycker jag och ger denna korg tärningskast 5🙂

picknick rubrik

picknick

picknick innerpåse

(Bilder: Cissans privata)

Jag har haft glädjen att använda denna korgen nästan varje dag sen jag köpte den, men nu är det slut på solvädret på en stund, så nu får den vila lite här hemma:) Fast jag längtar efter solen och utflykter igen.

:)Ha det gott!🙂

Cissan enkel

bloglovin

Etiketter: , , , , ,

6 svar to “Ihopfällbar picknickkorg”

  1. Nathalie Says:

    den var ju väldigt smart🙂 jag fick en på studenten som det fanns allt man behövde i. Den var skitsmart. Var bestick, tallrikar, glas och allt i och den var så fiffig innuti så att allt satt fast. Men ska den hålla så ska man nog satsa på din🙂

  2. pysseliten Says:

    I en Timarri affär i Norrköping vet inte om denna kedja finns i Norge
    En super häftig korg du har på bloggen🙂

  3. I Z Z A H Says:

    har fyrklövret gett dej nån tur ?
    hade kul igår på festen men inte sen för det hände en sak igår som inte va så skojjsigt läs i det senaste inlägget om du vill veta vad som hänt.

  4. I Z Z A H - S V A R A R Says:

    synd att det ej gett dej nån tur.

    jo du nog hade jag tur att pappa kom åh hämta mej, annars vet man juh ej vad som hänt.

  5. Malin Inspiration & design Says:

    Cissan; Tack gullo!🙂 Det blev FINT, om jag får säga det själv!!😉 Ska lägga upp det på bloggen nu i dagarna.🙂 Hoppas finputsningen blir bra och att man får se resultatet sen.🙂 Sånt där kan man ”putsa” på hur mycket som helst. Och prova sig fram. Hoppas ni ska bli nöjda.🙂 Då har man två dagar till att jobba denna veckan (jobbar in). Vi hörs i mejlen, fonen och msn.:) Kraaaam hela dan!

    HÄRLIG picknickkööörg!! OM jag ändå kunde haka på er på en picnic..::((((

  6. Dr ANSGAR FIRSCHING Says:

    Den ovannämnda korgen verkar vara en korg som försöka härma den mycket kända EU-designskyddade ”Reisenthel-carrybag”. Stockholm tingsrätt har redan meddelat två ”Reisenthel-domar”. En översikt över plagiatkorgar ger t.ex.: http://www.plagiarius.com/e_winner14_2007.html

Kommentera

