Lampa till min blogghörna

Min lilla blogghörna behöver en lampa och jag har fallit för en lampa som jag sett på Skeidar. Egentligen har jag inte lust att handla där, men de har haft lite mer saker där som jag gillat. Jag har retat mig lila på Skeidar av olika skäl, men måste likväl erkänna att jag återkommer dit då och då😉

Det är denna lampa som jag är intreserad av att investera 200 kronor i

Clerk lampa(Bild: Skeidar)

Lampan heter Clerk och finns i två färger, svart och vit. Jag tänker se om jag kan få tag på den vita.

Cissan enkel

startsidan

bloglovin

Etiketter: , , , , , , ,

3 svar to “Lampa till min blogghörna”

  1. Skönhetsbloggen! Says:

    Klassisk, och nödvändig!😀 Dem är alltid dem bästa.

  2. cissan Says:

    Skönthetsbloggen:
    Ja, klassiskt är snyggt och lampan ska bli min😉

    Tack för besöket på min blogg =)
    Ha en go söndagkväll
    cissan

  3. Malin Inspiration & design Says:

    Det där var en cooling. Passar till ditt coola ”postkontor”.😉 En cool tjej ska ha en cool lampa. SÅKLART!!🙂

Kommentera

