Lite nytt till blogghörnan

Igår satte jag upp min lilla postlåda från Bruka Design. Denna lilla röda postlåda köpte jag i vintras i en affär som skulle flytta, så de hade rea i hela butiken. Då slog jag till på denna lilla låda. Den passar ju perfekt till mitt laptopskåp och nu känns det redan bättre. Jag skojade igår med sambon och sa att det känns som ett litet postkontor🙂 Idag ska jag se om jag kan få tag på en lampa på Skeidar. Jag skrev om den igår.

Min postlåda har jag tänkt ha räkningar som ska betalas. Så slipper vi att de försvinner.

posttext

post

posthörna

(Bilder: Cissans privata)

Det är fortfarande sladdar som ska fästas och fixas, men det får jag ta när jag har fått köpt saker till det. Det är totalt kaos där😦 Men det kommer att bli bra sen hoppas jag😀

Kram

Cissan enkel

startsidan

bloglovin

Etiketter: , , , , , , ,

2 svar to “Lite nytt till blogghörnan”

  1. Malin Inspiration & design Says:

    *Fniss*. Ett sött litet postkontor isf.😉 Det är så FINT gumman! Jättefint verkligen! Och piggt. Tänk så GLAD man kan bli av färg va??🙂

    Miss U Honey! Big hug!

  2. Johanna Says:

    Oj, postlådan var super söt!

Kommentera

