Ännu en vägg är klar i matrummet =)

Idag har jag fäst sladdar och spikat och grejat. Det känns skönt när alla sladdar sitter fast och ligger och dräller på golvet. Det är inte superbra gjort, men det är så jag gör🙂
Jag har inte lust att köpa såna lister där man kan gömma sladdar i, för det är inte vår lägenhet och då känns det dyrt att göra en sån sak nu.

Nåväl, väggen är klar och jag känner mig ganska glad för det. Jag kommer att fixa lite med kubhyllorna, men det såg så enormt tomt ut utan pynt i dem. Jag har inte så mycket saker att ställa, så det fick bli det jag hade just nu🙂
Kuberna har jag köpt för ett tag sen på Søstrene Grene och nu fick de minsann komma upp på väggen. Jag är lite orolig att det ser plottrigt ut, men nu har jag vant mig vid det och trivs med det. Det känns ändå lite tomt i vänster hörna och där ska jag se om jag inte kan hitta på något som kan stå, kanske något bord eller lampa. Jag har inte riktigt känt efter vad jag vill ha🙂

kubvägg3

kubvägg2

kubvägg

(Bilder: Cissan)

Jag ska se om jag kan ta en mer enhetlig bild sen. Kanske en panoramabild eller så🙂

Kram

Cissan enkel

startsidan

bloglovin

Etiketter: , , , , , ,

15 svar to “Ännu en vägg är klar i matrummet =)”

  1. Blogg by Maliin Stoor Says:

    Tycker du lyckats jättebra med kuberna, fint monterade med bra avstånd!!

    I Like!!!!

    Må bäst

    Maliin

  2. Frida Says:

    Ja, det här med ormbon känner jag verkligen igen. Enkelt att snickra ihop en liten låda också (säger jag som bara stod och tittade på).
    Skitsnyggt med kuberna! Ser absolut inte plottrigt ut, eftersom du satt in såpass snygga grejer i dom!

  3. Petter Says:

    Så kult det har blitt! Jeg digger spesielt den lilla dingsen nede i høyre hjørne.
    😉

    Lu

  4. Malin Inspiration & design Says:

    Hej gumman! Vad fint du har fått till det!! Dom är verkligen roliga dom där kuberna och det är så kul att ”möblera” om i dom.🙂 Vad tuff fågelholken är.🙂 Hoppas ni trivs bra med den nya hyllväggen.🙂

    En golvlampa kanske skulle bli fin i hörnet? Känner du att du börjar bli klar i matrummet nu? Kommer nog kännas skönt sen när du har ett rum helt färdigt.🙂 Det är ju så man ska göra egentligen. Inte som vi, är här och där och fixar.:)

    PUSS & KRAM och sov så gott!! Snart får jag nog stupa i säng, har varit uppe sen halvsex….🙂

  5. Anna Says:

    Vad snygg placeringen av kuberna blev:)Ljust & fräsch!
    Har likadana stolar & bord som dig i vardagsrummet.

    Kram A

  6. Anettes hus Says:

    Hei, Cissan!! Tusen, tusen takk for kjempe-flottt award! Nå ble jeg glad:) Beklager sent svar, men det skjer litt av hvert om dagen – som du sikkert vet;) Jeg linker til deg i et senere innlegg:)

    Ha en fortsatt strålende sommer!

    Klem Anette:)

  7. karola Says:

    Oj så snyggt du gjort!! jag storgillar de hyllorna…och föresten resten av sakerna i köket….bordet är en av mina absoluta favoriter🙂 kanonfint! Hoppas du har en fin fredag!!
    ….jag sitter här och bloggar nu och alla hemma i norden sover ju (de flesta iallafall😦 …och jag som är sugen på att blogg snacka…hehe
    ha det gott

  8. Susihus Says:

    Snyggt jobbat! Superfint=)

  9. Jill Says:

    Hej!

    Så snyggt det blev med de hyllorna. Ger verkligen möjligheter!

    Stort tack för hälsningen på bloggen min. Skoj att titta in till en annan svenska i Norge.🙂

    Hoppas du får en riktigt fin helg!

  10. cissan Says:

    Blogg by Maliin Stoor:
    Åh, vad kul att du gillade kuberna. Var lite nervöst att smälla upp dem på väggen. Jag hade ju en bild i huvudet på hur jag ville det skulle bli och jag var nojjig att det inte skulle bli så. Men det blev ju bra ändå:)
    Ha en riktigt god helg

    Frida:
    Tack för det. En del av sakerna i kuberna kommer att bytas ut med jämna mellanrum. Roligt att skifta lite🙂
    Ha en fin helg🙂

    Petter:
    Jag kunde väl tänka mig att den ”blå dingsen” var coolast i hela rummet =) Knasig du är!

    Malin:
    Ja, vi har en lampa där nu, men jag kunde väl helst tänkt mig en annan lampa. Tog bort lampan när jag tog bild🙂
    Rummet är nästan klart nu. Idag kommer min skrivbordslampa, så jag ska ta bild och visa sen. Vi ses snart! På riktigt😉
    Ha en fin helg vännen!
    kram

    Anna:
    vilken härlig blogg du har! Full av roliga tips och idéer!
    Visst är det härligt med ett runt bord🙂
    Ha en god helg! =)

    Anettes Hus:
    Kära du! Känn inte att du måste länka och så, jag bara tycker du har en jättefin blogg och så verkar du så himla go till på köpet =)
    Kram på dig

    Karola:
    Vad synd att tidskillnade är lite tokig, annars hade det varit jättekul att ”bloggsnacka” =) Tack för komplimangen av hyllorna. Jag gillar den massor =) Inte illa att springa på Christina mitt på blanka dagen🙂 Fast du.. den där månen som hon har i barnrummet, var rätt kuslig :S
    Vi ses i bloggarna hoppas jag.
    Ha en härlig helg over there =)

    Susihus:
    Tack snälla du =) Önskar dig en fin helg

    Jill:
    Tack så mycket. Ja, man kan verkligen ändra runt i hyllorna och få många små ”utställningar” =) Så söt den fjärilskransen är! Home-ordet var snyggt gjort! Jag fick också lust att göra en sån nu =)
    Önskar dig en fin helg

  11. Annelie Says:

    Jag tycker det ser jätte bra ut.

  12. Anna Says:

    Tack så mycket:)

  13. nina Says:

    Stilig🙂

  14. cissan Says:

    Annelie:
    Tack snälla🙂

    Anna:🙂

    Nina:
    Tack så mycket!
    Vilka fina bilder du har. Din son är ju så fin på bilden som du har på förstasidan. Svartvita bilder är underbara! Tack för att du kommenterade hos mig, för då hittade jag in till din blogg🙂

  15. Linda Says:

    Supersnyggt! Sökte på hemsidan med den verkade inte finnas kvar… Vet du nån annan stans man kan köpa såna där kuber? Älskar dem🙂
    Linda

Kommentera

