Sladdar och sånt

För att ha ett trådlöst system så är det otroligt så mycket sladdar det finns runt omkring ändå. Nu har jag i alla fall fått spikat fast sladdarna längs väggen och jag känner mig nöjd ändå. Jag är inget proffs, men det ser bättre ut nu än innan. Jag vet att det finns lister där man kan gömma kablar och sladdar i, men det känns lite onödigt att göra det i ett hem som vi inte själva äger. Det är ändå tid och pengar som får läggas ner på sånt, så vi håller oss till den här lösningen tills vidare🙂

Jag ska ta fler kort sen på matrummet, för nu har jag fått en vägg till klar. Jag måste bara röja undan mina verktyg och annat som ligger och skräpar här.🙂

sladdar

(Bild: Cissans privata)

Bilden visar hur det ser ut mot ”nya” väggen just nu. Dessa sladdar är inget mot alla de som ligger bakom tv-bänken. Där är det verkligen ett megastort ormbo!

Kram

Cissan enkel

startsidan

bloglovin

Etiketter: ,

Kommentera

