Bolagret

Idag var jag och min kära lilla mor på Väla i Helsingborg. Vi hade mina två pojkar med oss också. När de gick och tittade på leksaker, så säger min mamma ”passa nu på att gå till Bolagret och kika lite i lugn och ro!”. Tror ni jag fick bråttom iväg då eller?!

Jag lunkade runt i lugn och ro och vad såg jag inte där på golvet mitt framför mig. Jo, en skulptur! Jag såg den när jag var där i julas också, men var lite osäker och körde hem igen. När jag väl var tillbaka i Norge så ångrade jag mig. Jag hade faktiskt inte väntat mig att se den igen. Har inte sett den på nätet heller längre.

När jag glad i hågen gick till kassan såg jag ett så härligt fruktfat och slog till på den också. Tyvärr så var skulpturen lite repad på baksidan (eller framsidan?), så jag nämnde det i kassan. De andra var också repade, men denna var minst skadad. Killen i kassan sa att jag kunde få 30% rabatt. Ja tack!🙂

Här är mina saker jag köpte idag. Jag ska ta nya bilder när jag kommer tillbaka till Norge, men tills vidare får det bli denna bild.

Ha en fin söndag!

bolagret

(Bild: Cissan)

Kram

Cissan enkel

startsidan

bloglovin

Etiketter: , , , , , ,

9 svar to “Bolagret”

  1. Lima Says:

    Så kul skulptur! Den var jo kjempe stilig.
    Og de hyllene du har satt opp var jo også bare døds stilig!!! Likte de kjempe godt jeg🙂

  2. Annica Says:

    Men gumman, är du i Sverige? Saknar dig, juhu…

  3. Blogg by Maliin Stoor Says:

    Jag säger bara
    -Ja tack
    och
    -Ja tack

    Jättefina saker!!!!

    Maliin

  4. Malin Inspiration & design Says:

    Hej Svej! Så du har varit i min favoritbutik. ;D
    Fina saker du har hittat!! En sån där ”krumilur” ska jag göra. OM jag hittar
    mallen dvs. Fick en av Pysseliten en gång.🙂 Skålen var störtskööön!!
    Lite retrostuk. I LAJK!! Du, på LÖRDAG ses vi!!! Kan du fatta!!! Gumman min!!🙂

    Ha´t gott!!! Kraaaaoooom

  5. pysseliten Says:

    Den är super fin ville gärna ha en egen men var för snål så mannen såga en till mig 🙂 Så här ser dom ut hemsågade inte lika fin som din🙂
    men duger :)http://www.styleroom.se/album/3581

  6. cissan Says:

    Lima:
    Vad kul att du gillade grejorna. Kubhyllorna tycker jag är så festliga och roligt att förändra i dem lite då och då🙂
    Vilket snyggt och läckert golv ni har fått! Bordet du har köpt är sååå snyggt! Är det från möbelringen?
    Ha det gott!
    Cissan

    Annica:
    Ja, jag är här nu! Vi ses när jag far tillbaka till Norge. Vi ses på ”gamla vanliga” stället🙂
    KRAM

    Blogg by Maliin Stoor:
    Åh, tack! Vad roligt att du gillade sakerna. Hjälp så mycket du har att göra! Hoppas du hinner vila också. Vilket coolt soffbord du har. Väldigt personligt och så har det en egen historia. Häftig idé!🙂

    Malin:
    Ja, du får göra en krumelur. Hoppas att krumelurmallen funkar nu. Tar den med mig på lördag, så får du se om den blev bra.
    Vi får gå in på Bolagret på lördag och kika lite. KRAM!

    Pysseliten:
    Vad duktiga ni är på att fixa saker själva. Jättefina saker du har gjort. Jag kikade så klart in på dig på SR. Du är enormt kreativ.
    19 kr för tyget är ju ett fynd och så fina färger. Jag kommer att kika in till dig sen för att se på resultatet =)

  7. pysseliten Says:

    Tack snälla vill bara säga att det blommiga tyget är en duk för 99:- som jag ska sy om till en hissgardin det turkosta kosta 19:- förklara lite dumt🙂

  8. pysseliten Says:

    Tack snälla🙂 Kul att så många gluttar runt hos mig fast jag är värde på att förklara och stava🙂

  9. Jill Says:

    Så snygg! Roligt med en skulptur, lite annorlunda. Letar faktiskt efter en skulptur jag med…men det är svårt att hitta tycker jag. Men du hade ju turen!🙂

    Ha det fint!

Kommentera

