Matrummet i sin helhet

Jag har fixat en panoramabild på hur rummet ser ut i sin helhet. Jag har lust med en lampa i vänster hörna eller något litet bord/byrå. Jag har skrivit det innan, så jag känner mig lite tjatig🙂
På bilden tog jag bort lampan som står där just nu, men det är en golvlampa från IKEA som fyller upp tomrummet. Annars kunde jag tänka mig en lite coolare lampa där. Jag såg en på Bolagret som jag gillade. Lampan heter Studio och finns i fyra olika färger. Jag kunde nog tänkt mig den vita🙂 Egentligen passar dennan lampan kanske bättre vid en soffa, men jag hade inte svimmat av att ha den i hörnan en stund tills vi fått en ny soffa. För det vill vi också gärna ha. Vi är så innerligt trötta på den vi har nu. Rent ut sagt.. den är så ful! Fläckig och gräslig är den. Jag skäms när vi har besök och jag har mest lust att ge bort soffan😀

studio(Kollage med bilder från Bolagret)

Här ser ni bilden som jag försökt ta som panoramabild🙂

mindre panorama

(Bild: Cissan)

Kram

Cissan enkel

startsidan

bloglovin

Etiketter: , , , , , , ,

9 svar to “Matrummet i sin helhet”

  1. Malin Inspiration & design Says:

    Du är duktig du som kan ta sånna bilder!🙂
    Lampan är urcoolig!!🙂 Den skulle säkert bli fin där i hörnan!!
    Hoppas du har det fint vännen! Kan knappt bärga mig tills på LÖRDAG!!

    PUSS PUSS!

  2. jenny Says:

    Vilket snyggt matrum du har. Läckert med alla kuberna på väggen.

  3. Blogg by Maliin Stoor Says:

    Härlig lampor!!!

    Kolla in min tävling!

    Må gott och trevig helg

    Maliin

  4. elinjosefine Says:

    Fint med rød/orange passar väldigt bra i matrum! SUperfräscht!

  5. Moderne Retro Says:

    Så fint du har det. Likte godt skulpturen og fatet du viste bilde av under. Blir spennende å få se de på plass (håper på bilder).🙂

    Nå har jeg også fått tak i hvitt Babell fat. Du husker sikkert jeg har sett etter det, og i nabobyen vår hadde de det. Elsker det.

  6. Malin Inspiration & design Says:

    Hej hjärtat!! Hur har du det?🙂 Bra hoppas jag. Det var så roligt att träffa dig!! Bästa dagen på länge!!!🙂

    Många gosingar till dig!

  7. Lill Nilsbakken Says:

    Hej Cissan.
    Så duktig du är och så fint du har fått det. Helt underbart. Kubväggen var fantastisk.
    Ha det gott.
    Kram Lill

  8. Huset på Planen Says:

    Så fint det ble! Jeg har også lyst på et Babell-fat i hvitt til hytta – Moderne Retro har overtalt meg. Men jeg har ennå ikke funnet det. Vel,vel. Det er bra å ønske seg noe også.

  9. Annie Says:

    Fina bilder! Gillar verkligen taklampan, har tänkt och köpa en svart, men har hört att det ska vara svårt att fästa den, så jag är tveksam om jag kan fixa upphängningen.

Kommentera

