Oj, vilken semester!

Jag har varit hemma i Sverige på semester och det har knappast varit lugn och ro kan jag säga. Jag har haft alla mina saker och möbler magasinerade där och nu var det på tiden att avsluta allt och flytta till Norge helt och hållet. Jag har ju bott här i många år, men har väl alltid trott att vi skulle flytta till Sverige med tiden. Nu är min äldsta son så stor att han börjar på skolan och då känns det lite sent att flytta tillbaka till Sverige. Så hela min semester har gått åt till att sortera vad som ska sparas, slängas och säljas. Det var ett stort projekt🙂 Under tiden försökte jag blogga från mina föräldrars dator, men plötsligt dog nätet och inget gick att göra. Därför har det varit tyst från mig under lång tid, men nu ska jag snart börja igen🙂

Idag blir det bara detta inlägget, för nu ska vi fira min minsa pojke som fyller 4 år idag! Grattis min lille gubbe!

grattis

Till sist vill jag säga att jag ska svara till er som frågat frågor här i bloggen och även till er som frågat via mail. Jag ska försöka sätta mig i helgen och kika igenom vad ni skrivit och frågat🙂

Tack till alla som besökt mig och tack till er som kommenterat. Jag blir så glad att ni kommenterar för då kan jag besöka er också och skriva något tillbaka🙂

Kram

Cissan enkel

startsidan

bloglovin

Etiketter: , ,

2 svar to “Oj, vilken semester!”

  1. Blogg by Maliin Stoor Says:

    Ha en bra födelsedag – krama födelsedagsbarnet

    Trevlig helg

    Maliin

  2. Malin Inspiration & design Says:

    Hoppas gossen har haft en BRA dag!!🙂
    Tänk vad tiden går va!!🙂
    SAKNAR DIG GUMMAN! Kom tillbaka!!!😉

    Kram & sov gott!

Kommentera

