Stelton brødpose

Innan jag reste till Sverige, så fyndade jag dessa brödpåsarna från Stelton. Det var Christiania Glasmagasin som hade halva priset på massa varor i deras butiker. Jag blev genast sugen på Steltonsakerna.

Jag köpte en stor turkos påse och två små svarta. Så man kan säga att jag fick de två små gratis. Sånt tycker jag om🙂

Jag har inte hunnit använda dem, men idag fick de göra premiär på bordet. Jag hann precis ta kort innan barnen bänkade sig för att käka lite. Stora killen väntade tålmodigt och tyckte det var såååå fint med den turkosa påsen.

stelton triss

stelton svart full

stelton svart

stelton blå

(Alla bilder:  Cissan)

Cissan enkel

startsidan

bloglovin

Etiketter: , , , , , , ,

5 svar to “Stelton brødpose”

  1. Knaada Says:

    Väldigt läcker den svarta med ägg i. Hamnar på min vill ha lista.

  2. Anna Says:

    Sv: Ja visst är ödlan söt:) Har sytt egna brödpåsar & tygcylindrar som jag har till förvaring hemma:)
    Hoppas du haft en fin Söndag!

    Kram Anna

  3. Jill Says:

    Dem är snygga dem där påsarna. Men jag har liksom inte kommit mig för att köpa, har inte kommit på riktigt vad jag ska använda dem till. Men det kanske ger sig när man väl har dem…🙂 Den turkosa var iaf härlig i färgen.

    Ha det fint!

  4. cissan Says:

    Knaada:
    Ja, de små svarta gillade jag också, söta att ställa fram när man vill bjuda på något. Min fylls nog med godis emellanåt🙂

    Anna:
    Förvånar mig inte att du sytt egna. Du är så otroligt kreativ och pysslig🙂 Roligt att besöka din blogg, för man ser alltid något man har lust att prova själv🙂

    Jill:
    Jag har inte heller vetat vad jag ska ha påsarna till, men nu funkar de som godisskålar och brödskålar och lite av varje. Jag är säker på att du också hade kommit på massa saker🙂

  5. Huset på Planen Says:

    Kjempefine brødposer! Vi har fått en i innflytningsgave til hytta, så nå fikk jeg bloggetips. Du har en flott blogg med mange fine bilder, Cissan.

Kommentera

