Piffat lite med grönt

Nu har jag fixat lite på hyllan som vi har ovanför vår TV. Denna gången går det i lite mörkare grönt. Jag blev inspirerad av den gröna färgen från Iittala-lyktorna. Den är så varmt grön och känns så fräsch. Först hade jag bara de vitt på hyllan, men när jag skulle fotografera så insåg jag att det helt enkelt blev för vitt. Såg nästan inte att det stod något där, så jag flyttade de gröna lyktorna dit och kände att det blev bättre med en gång. Bokstaven E fick också en liten minirenovering. Bokstaven köpte jag i vintras från Panduro. Bokstaven är gjord i vit papp och väldigt lätt att pimpa. Jag valde att spraya min, men går säkert att sätta fast tyg eller dekorplast om man hellre vill det. Efter att ha sprayat e’t, så kändes det fortfarande lite tomt på hyllan, så jag sprayade minsann en tavla också. Den är inte supersnygg, men sambon diggar den, så då får den stå där tills vidare🙂

Här är lite bilder från helgens projekt

hylla15(Alla bilder: Cissan)

Med tiden så ska jag ta bild så att det syns var denna hylla hänger. Vi har lite stökigt på TV-bänken just nu, så jag vill fixa lite där innan jag törs ge mig på att ta ett kort😉

Jag önskar er alla en riktigt skön söndagkväll och till alla er som kommenterat skickar jag ett stort TACK🙂

Kram

Cissan enkel

startsidan

bloglovin

Etiketter: , , , , , , , ,

6 svar to “Piffat lite med grönt”

  1. Ulrika i Oslo Says:

    Den gröna färgen är min favorit. Lyktorna är fantastiskt fina. Gillar verkligen din blogg.

  2. jenny Says:

    Snyggt!! Jag diggar också din tavla!! Superläcker.
    Kram

  3. Malin Inspiration & design Says:

    Den är VISST supersnygg!! SÅ DET SÅ!!🙂 Cool me.🙂 Du är duktig du!!
    Jag stormdiggar den gröna nyansen. Tröttnar nog aldrig på den känns det som….Grönt är SKÖNT! E:et blev ju störtskönt med.🙂

    Kram Sötis!!

  4. Rosida Says:

    Snyggt!🙂

  5. Huset på Planen Says:

    Grønt er lekkert, og en litt glemt farge egentlig. Fine bilder. Jeg blir veldig inspirert av å besøke bloggen din. Ha en fin søndag.

  6. Anna Says:

    Så fint & fräscht med grönt:)

    Kram Anna

Kommentera

