Så här blev det med lampan

Jag är som sagt lite glömsk. Innan jag reste till Sverige, så hann jag få hem min skrivbordslampa. Den kom med posten och jag monterade den och så tänkte jag blogga om den, men glömde så klart bort det!🙂

Lampan köpte jag från Lysbutikken och kom ett par dagar senare. Snabb och bra service vill jag säga.

Jag är inte riktigt klar med blogghörnan, men jag får ta det lite när jag ramlar över saker som jag vill ska stå på mitt lilla skåp.

Så här ser det ut just nu🙂

DSCN4564

DSCN4566

(Bilder: Cissan)

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll🙂

Cissan enkel

startsidan

bloglovin

Etiketter: , , , , ,

11 svar to “Så här blev det med lampan”

  1. Michaela Says:

    Väldigt snyggt!!!!😀
    Stilsamt, det gillar jag =D
    Ha en bra söndagskväll

  2. cissan Says:

    Tack för besöket på min blogg. Jag blir alltid så glad när någon skriver en kommentar🙂

    Jag har skrivit på din blogg också
    Kram

  3. Malin Inspiration & design Says:

    KALASSNYGGT gumman!!!!🙂 Lampan är sketasnygg!!😀😀
    Jaaa, visst är rött läckert!🙂 Har saknat det sen vi hade det i vardagsrummet och nu får det bli rött i köket.🙂 Synd att man inte kan ha alla sina favvofärger framme samtidigt jämt!!😀 Orange får flytta till hallen.🙂 Kul att flytta runt lite juh…..

    Har pysslat lite i dag och röjt litegrann men har mer kvar. Ska ta lite varje dag nu tiss det är klart….

    Barnen är så roliga, de spelar playstation och har så roliga kommentarer för sig.🙂

    Hoppas ni har en mysig kväll. Vi hörs i mejlen….

    Största kramen!!!!

  4. Emma Says:

    åh så där vill jag oxå göra.. Har funderat att göra en liten hörna i hallen när jag lyckats måla om där =)

    Men verkligen supersnyggt!!

  5. Mari Says:

    Sicken mysig blogghörna!! Härligt med det röda…har blivit mer och mer glad i rött, tja det är ju en färg som ska göra en glad;-)
    Har lite rött i hallen och det trivs jag med…

    Ha det så gott!

  6. Erica Says:

    mysig hörna!

  7. Jill Says:

    Så snygg den är. Gillar verkligen den industrilooken. Klickade snabbt in på Lysbutikken också, och hittade ju mycket snyggt. Kan nog tänka mig att det blir inköpt därifrån till vår hallrenovering. Tack för tipset!

    Ha det fint!

  8. Blogg by Maliin Stoor Says:

    Snygg lampa och smart med kompakt hörna, fint!!!

    Maliin

  9. Inspirera Mera Says:

    Vad härligt med en egen blogghörna!
    Kram Sandra

  10. Purple Area Says:

    Snyggt!!

  11. Johanna Says:

    Lampan var verkligen supersnygg!

    Ha det fint¨kram /Johanna

Kommentera

