Hej alla!

Jag beklagar att jag inte skrivit ett dugg på sista tiden. Det har varit så mycket som hänt här och jag har helt enkelt fått lägga bloggen lite på hyllan. Jag ska under dagen försöka svara lite på några av era mail och kommentarer.
Tack till alla för era varma ord och all omtanke🙂
Kram

Cissan enkel

startsidan

bloglovin

3 svar to “Hej alla!”

  1. Elin Says:

    Ja ibland måste annat i livet gå före. Men jag är glad att du är ”tillbaka” igen och ser framemot att få läsa i din blogg igen!
    Ha det bra.
    Kram Elin.

  2. Malin Inspiration & design Says:

    Hej gumman!
    Vad glad jag blir att du har uppdaterat!:) Ser fram emot att
    se vad du har pysslat med.🙂

    Massa kramar från mig!!!

  3. Huset på Planen Says:

    Der var du, jo! Jeg følger med.🙂 Det viktigste er jo livet…

Kommentera

